Υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών …
με την δύναμη της Digicall
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ
Να είμαστε ο ηγέτης στο χώρο των contact centers προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας οι οποίες...

θα συμβάλλουν στον εξορθολογισμό του λειτουργικού τους κόστους και ως εκ τούτου και της κερδοφορίας τους

θα βελτιώσουν τη φήμη τους στο εξωτερικό περιβάλλον

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΞΙΕΣ

Επαγγελματισμός
Have a bias toward action – let’s see something happen now. You can break that big plan into small steps and take the first step right away.
Indira Ghandi
Indira Ghandi

Ενσυναίσθηση
No one cares about how much
you know,
until they know how much you care
Theodore Roosevelt
until they know how much you care
Theodore Roosevelt

Δημιουργικότητα
You see things; and say ‘Why?’
But I see things and say ‘Why not?’
George Bernard Shaw
But I see things and say ‘Why not?’
George Bernard Shaw
ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Επένδυση στους ανθρώπους

- Έμπειρο προσωπικό, υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, ομαδικότητα, και διαρκής εκπαίδευση και ανάπτυξη
- Δημιουργία ευέλικτων εκπροσώπων
Προσαρμοσμένη διαχείριση λογαριασμών

- Καλή γνώση των υπηρεσιών που προσφέρονται και των αναγκών του πελάτη
- Δέσμευση στον κατάλληλο σχεδιασμό ενός έργου και επικέντρωση στην υλοποίηση του σε σχέση με το αντίστοιχο χρονοδιάγραμμα
- Στο επίκεντρο της εταιρείας ο πελάτης, έχοντας το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο D.N.A. μας.
Ισχυρή διαχείριση απόδοσης

- Υψηλή διαχείριση του SLA υποστηριζόμενη από έμπειρο προσωπικό, υποδομή και ήδη δοκιμασμένες και εφαρμοσμένες διαδικασίες
- Δέσμευση στους στόχους μας καθώς και για την επιτυχία των στόχων των συνεργατών μας και των πελατών μας
- Στρατηγικές συνεργασίες και συνέργειες υποστηριζόμενες από υψηλής τεχνογνωσίας προσωπικό, υποδομές και δοκιμασμένες διαδικασίες

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΜΑΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ISO 9001 : 2015

Συστήματα Διαχείρησης Ποιότητας - Απαιτήσεις

ISO 27001

Σύστημα Ασφάλειας Πληροφοριών

ISO 14001 : 2015

Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρησης

ISO 45001 : 2018
