Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών 8ωρης Απασχόλησης

Η Digicall AE, ένα από τα ταχέως αναπτυσσόμενα CONTACT CENTER  με έδρα στους Αμπελόκηπους Αττικής, για λογαριασμό του ομίλου VODAFONE επιθυμεί να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της:

Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών 8ωρης απασχόλησης

(Εισερχόμενες κλήσεις)

Κωδικός Αγγελίας: CCv2

O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό του Ομίλου Vodafone ή συνεργαζόμενης με αυτή εταιρίας σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα.

Αρμοδιότητες Θέσης:

  • Τηλεφωνική υποστήριξη ιδιωτών ή εταιρικών πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας
  • Επίλυση προβλημάτων και ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Διατήρηση υψηλού επιπέδου επαγγελματισμού και ευγένειας με τους πελάτες σε κάθε περίπτωση
  • Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσης δεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση
  • Συνεργασία με την διοικητική ομάδα με σκοπό την ενημέρωση πάνω σε νέα προϊόντα και την αλλαγή εταιρικών πολιτικών

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος Ι.Ε.Κ. ή απόφοιτος λυκείου
  • Άνεση στην προφορική και γραπτή επικοινωνία στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ικανότητα ομαδικής εργασίας
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών

Επιθυμητά προσόντα:

  • Εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εμπειρία σε πάροχο τηλεφωνίας
  • Γνώση Oracle Siebel

Η εταιρία προσφέρει:

  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα προμηθειών
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Προωθήστε  το βιογραφικό σας αναγράφοντας τον κωδικό της αγγελίας (CCv2)