Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών 1st Level Technical Support  

Η Digicall AE, ένα από τα ταχέως αναπτυσσόμενα CONTACT CENTER  με έδρα στους Αμπελόκηπους Αττικής, για λογαριασμό του ομίλου VODAFONE επιθυμεί να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της:

Εκπρόσωποι Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών

1st Level Technical Support

8ωρη απασχόληση 

Κωδικός Αγγελίας TS3

 

O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό του Ομίλου Vodafone ή συνεργαζόμενης με αυτή εταιρίας σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα.

 

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων των πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, e-mail και internet
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης

 

Απαραίτητα προσόντα:

  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών internet
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών Δευτέρα – Κυριακή 07:00-01:00

 

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση Oracle Siebel
  • Γνώση Axiros (Acs)
  • Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας

 

Προωθήστε  το βιογραφικό σας αναγράφοντας τον κωδικό της αγγελίας (TS3)